Op weg naar - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Inge Hendrix - WaarBenJij.nu Op weg naar - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Inge Hendrix - WaarBenJij.nu

Op weg naar

Door: Inge Hendrix

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Mei 2015 | Nederland, Tilburg

Een paar dagen geleden werd het definitief. Ik heb een match met een enorm leuk gezin. Vandaag zijn de belangrijkste formulieren al ingevuld en zal mijn vlucht worden geboekt.
Ik had contact met verschillende families. Met een familie had ik gelijk goed contact en kon ik goed mee praten. Zij hebben me uitgenodigd voor een tweede gesprek en ook dat pakte goed uit. Na een dag in spanning af te wachten kreeg ik het mailtje, ze wilde me graag als hun au pair. Na dat mailtje heb ik meteen contact gehad met hun huidige au pair, Grit. met haar zal ik een week meelopen nadat ik er ben aangekomen. Ook heb ik contact gehad met Kristin. Zij is drie jaar geleden de au pair geweest van de Brocketts en zal, i.v.m. studie een semester bij het gezin wonen. Ook met hen had ik een leuk gesprek en ik kijk er nu al enorm naar uit om te vertrekken en gewoon te gaan! Het komt al dichterbij. waarschijnlijk zal mijn vlucht 27 juli vertrekken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

In een klein tijdje vertrek in naar Nieuw-Zeeland. Ik zal daar gaan werken als au-pair in een gezin. Dit gezin woont tussen Hamilton en Cambrigde in. Dat ligt in het noorden van het noordelijke eiland. Een stukje onder Auckland. Op mijn profiel zal ik leuke, bijzondere en misschien ook wat minderleuke ervaringen posten zodat jullie kunnen lezen wat me bezig houdt. Het gezin waar ik bij kom te wonen is the Brockett-family. Dat gezin bestaat uit moeder Suzanne, vader Robert en kinderen Evelyn (3,5) en Aynsley (1,5). Vijf dagen in de week zal ik functioneren als "hulp-mama" zoals mijn oppaskindje het zo goed formuleerde.

Actief sinds 15 Mei 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 9146

Voorgaande reizen:

26 Juli 2015 - 05 Augustus 2016

Au pair in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: