Ik ben er! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Inge Hendrix - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Inge Hendrix - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Inge Hendrix

Blijf op de hoogte en volg Inge

28 Juli 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een reis van ongeveer 45 uur ben ik dan eindelijk aangekomen op mijn eerste bestemming, Auckland. Hier zal ik morgen beginnen aan mijn twee-dagen-durende orientation.
De vlucht, of ik moet zeggen vluchten, verliepen prima. Beide vluchten zat ik bij het raampje (yeyy). Het was een lange zit. Helaas heb ik in het vliegtuig niet echt kunnen slapen. De eerste vlucht (van Amsterdam naar Guangzhou) heb ik wel echt proberen te slapen omdat ik had verwacht op het vliegveld te moeten blijven. toen ik daar aankwam en aangaf dat ik 17 uur moest wachten op mijn volgende vlucht kreeg ik een groene sticker met nummer 24 erop en mocht ik toch naar een hotel. Ik kreeg een tijdelijk visum voor Guangzhou die 1 dag geldig was. Tijdens deze procedure ben ik Noor tegen gekomen. Zij is een iets oudere vrouw die al 51 jaar in Auckland woont en eigenlijk Nederlandse is. Met haar heb ik wat opgetrokken en heel wat gekletst.
Tijdens de tweede vlucht (van Guangzhou naar Auckland) was er wat meer turbulentie, maar verder verliep de vlucht prima. Tijdens deze vlucht heb ik eigenlijk niet geslapen. Gelukkig had ik een goed boek en genoeg afleveringen van Grey's Anatomy tot mijn beschikking. Dadelijk even op zoek naar een plek waar ik iets kan eten en dan toch maar slapen!

  • 28 Juli 2015 - 08:54

    Thijs En Ans:

    Inge een hele fijne tijd toegewenst en ga ervan genieten!

  • 28 Juli 2015 - 10:10

    Huub Joosten:

    Hoi Inge,
    Fijn dat je goed aangekomen bent. Het is natuurlijk toch vermoeiend, zo'n reis.
    Ik vind het wel heel stoer, dat je aan deze uitdaging begonnen bent en zal je met grote belangstelling volgen.
    Ik wens je een enorm fijne tijd toe.
    Groetjes,
    Huub

  • 28 Juli 2015 - 18:30

    Marianne Van Rooij:

    Superleuk om jou zo te kunnen volgen!
    Goede reis verder en op naar het gezin waar je gaat verblijven.

    Groet,

    Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

In een klein tijdje vertrek in naar Nieuw-Zeeland. Ik zal daar gaan werken als au-pair in een gezin. Dit gezin woont tussen Hamilton en Cambrigde in. Dat ligt in het noorden van het noordelijke eiland. Een stukje onder Auckland. Op mijn profiel zal ik leuke, bijzondere en misschien ook wat minderleuke ervaringen posten zodat jullie kunnen lezen wat me bezig houdt. Het gezin waar ik bij kom te wonen is the Brockett-family. Dat gezin bestaat uit moeder Suzanne, vader Robert en kinderen Evelyn (3,5) en Aynsley (1,5). Vijf dagen in de week zal ik functioneren als "hulp-mama" zoals mijn oppaskindje het zo goed formuleerde.

Actief sinds 15 Mei 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 9139

Voorgaande reizen:

26 Juli 2015 - 05 Augustus 2016

Au pair in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: