poolparty, stappen en avonturen. - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Inge Hendrix - WaarBenJij.nu poolparty, stappen en avonturen. - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Inge Hendrix - WaarBenJij.nu

poolparty, stappen en avonturen.

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hallo allemaal. Weer een paar weekjes zijn voorbij. twee om precies te zijn. Ik heb ook weer twee weekendjes meegemaakt. Twee weekenden op rij ook op stap gegaan in Te Awamutu. Met Jaimi op stam gegaan en de rest van het weekend met haar gespendeerd. Ik heb het gevoel dat ik een goede vriendin begin te krijgen die net zo spontaan is als ik (wat een welkome verandering is tegengesteld tot al de duitsers die alles tot in de puntjes gepland willen hebben).
De eerste weekend zijn we uitgegaan op vrijdag. In de Redoubt een aantal mensen ontmoet. een aantal van hen kende ik van de week daarvoor. Aan het eind van de avond toen de kroeg aan het sluiten was werden we uitgenodigd bij een poolparty bij een van hen. Die ene van hen zou de volgende dag gaan trouwen. Een beetje een rare situatie. Een Poolparty om 2 uur 's nachts in februari. Maar ik heb me zeker vermaakt. Omdat het een rare avond was en Jaimi en ik beide vrij moe waren hebben we toch maar niet de wairere falls beklommen. De zaterdag hebben we "uitgeslapen" (Jaimi's huisgenoot besloot mer een graafmachine een lamp in de voortuin uit te graven of zoiets) en een wandeling om het meer gelopen.
De zondag zijn we toch maar de Wairere falls beklommen. Misschien klinkt dat herkenbaar. Dat kan ook zijn want die heb ik eerder beklommen in een van de eerste maanden dat ik hier was. De keer leek het voor mij een stuk lager en een stuk makkelijker. Misschien omdat ik een stuk meer hikes heb gedaan. Jaimi daarentegen had er een beetje moeite mee. gelukkig na te weten te komen dat het nog maar tien minuutjes klimmen was, was ze er klaar voor om dat nog ff te doen. Het uitzicht was hetzelfde als de vorige keer en het was schitterend, net als de vorige keer.

Toen ik thuiskwam kwam ik er achter dat de kinderen een verkoudheid hebben. Met andere woorden, ik kon er naar uitkijken dat ik er ook een zou krijgen. Natuurlijk was dat het geval dus heb ik een aantal dagen achter de rug met kinderen die af en toe iets te snel het gevoel hebben dat de wereld vergaat. Ik ben dan ook een stuk minder streng en strict geweest de afgelopen dagen om dat te vermijden. En omdat ik ook niet echt de energie had om er iets aan te doen.

Dit weekend zijn Jaimi en ik toch weer op avontuur gegaan. Dit weekend zijn we weer wezen stappen in Te Awamutu. Op zaterdag zijn we gaan shoppen voor BH's. Ik had ze heel hard nodig. Gelukkig geslaagd voor die missie. Tegelijk ook een heel leuk jurkje gescoord.

Zondag zijn we naar Waitomo geweest om de natural bridge te zien. Helaas voelde Jaimi zich niet zo geweldig dus heb ik de wandeling van 5 minuten naar de brug alleen gedaan. Het uitzicht was absoluut geweldig!! (en een beetje gek).

Helaas moet ik ook veel van jullie teleurstellen. Ik kan namelijk om een of andere rede geen foto's meer toevoegen aan deze lijst. Mocht je toch graag foto's willen bekijken van mijn reis. Ik post vele foto's op mijn Facebook. Voeg me toe als vriend (voor degene met wie ik geen vriendjes ben) en je kunt ze allemaal bekijken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

In een klein tijdje vertrek in naar Nieuw-Zeeland. Ik zal daar gaan werken als au-pair in een gezin. Dit gezin woont tussen Hamilton en Cambrigde in. Dat ligt in het noorden van het noordelijke eiland. Een stukje onder Auckland. Op mijn profiel zal ik leuke, bijzondere en misschien ook wat minderleuke ervaringen posten zodat jullie kunnen lezen wat me bezig houdt. Het gezin waar ik bij kom te wonen is the Brockett-family. Dat gezin bestaat uit moeder Suzanne, vader Robert en kinderen Evelyn (3,5) en Aynsley (1,5). Vijf dagen in de week zal ik functioneren als "hulp-mama" zoals mijn oppaskindje het zo goed formuleerde.

Actief sinds 15 Mei 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 9147

Voorgaande reizen:

26 Juli 2015 - 05 Augustus 2016

Au pair in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: