weekendje strand en kerk - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Inge Hendrix - WaarBenJij.nu weekendje strand en kerk - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Inge Hendrix - WaarBenJij.nu

weekendje strand en kerk

Blijf op de hoogte en volg Inge

09 November 2015 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Deze week was een beetje een rare week. Er waren veel mensen in huis namelijk. Evelyn en Aynsley hadden beide hun verjaardag namelijk. Maandag werd Evelyn 4 en woensdag werd Aynsley 2. Dus beide grootouders waren hier. ze zijn hard bezig geweest in de tuin met het zetten van een hek. ook hebben we al een beetje gras in de tuin. Dus het begint al ergens op te lijken. yeyy.
Het was dus een beetje een rare week. ook omdat Rob en Suzanne gewoon thuis waren (ik moest gewoon 'werken')

In het weekend ben ik naar een strand gegaan. ongeveer 2.5uur rijden ten noorden van hier. Het was een vrij mooi strand. Ik heb een wijntje gedronken en had daar afgesproken met een vriend van me. Dus hebben we samen een wijntje gedronken en wat van het enorm mooie weer genoten, een best wel goede band gezien in een pub en daarna in een vrij slecht hostel geslapen.

De dag daarna ben ik lekker vroeg vertrokken om een frans meisje op te halen en vervolgens een lunch te hebben bij een kerk van levende bomen en planten. Heel erg gaaf! daarna hebben we een rondje om een meer gelopen. minder impressive, maar een lekkere wandeling.

  • 09 November 2015 - 09:22

    Marianne Van Rooij:

    Wat een leuk verslag weer. Ik herken de enthousiaste Inge er weer helemaal in. Zo ook op de ansichtkaart die deze week op school op de teamtafel lag. We gaan nog loten wie de bijzondere postzegel toe mag voegen aan z'n verzameling! (ha, ha....) Veel groeten uit het Brabantse!

    Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

In een klein tijdje vertrek in naar Nieuw-Zeeland. Ik zal daar gaan werken als au-pair in een gezin. Dit gezin woont tussen Hamilton en Cambrigde in. Dat ligt in het noorden van het noordelijke eiland. Een stukje onder Auckland. Op mijn profiel zal ik leuke, bijzondere en misschien ook wat minderleuke ervaringen posten zodat jullie kunnen lezen wat me bezig houdt. Het gezin waar ik bij kom te wonen is the Brockett-family. Dat gezin bestaat uit moeder Suzanne, vader Robert en kinderen Evelyn (3,5) en Aynsley (1,5). Vijf dagen in de week zal ik functioneren als "hulp-mama" zoals mijn oppaskindje het zo goed formuleerde.

Actief sinds 15 Mei 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 9165

Voorgaande reizen:

26 Juli 2015 - 05 Augustus 2016

Au pair in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: